Політ на літаку можна зробити комфортніше. Для цього іноді потрібно зовсім небагато уваги і допомоги з боку бортпровідників. Але, найважливіше — знати про свої права на безкоштовні послуги на які пасажири мають право. Про них ніхто не говорить, але ми-то від вас приховувати не будемо. Отже, 9 безкоштовних сервісів, на які у вас є повне право розраховувати.

Екскурсії в кабіну пілота

Раптово, але це можна. У деяких авіакомпаній є негласне правило: після посадки літака можна зробити екскурсію в кабіну пілота. Зазвичай це викликає особливий інтерес у дітей. Але, можна і дорослим.

Добавка

Хтось обов’язково відмовиться від свого обіду. На нічних рейсах це трапляється частіше звичайного. Якщо їжа включена у вартість квитка, то можете сміливо просити свою добавку. А ще, замість чаю або кави — гарячий шоколад. Якщо хочете води або соку, кока-коли — сміливо просіть. Все це у стюардес є для вас.

Ліки і бинти

Сподіваємося, що вам не доведеться користуватися цією послугою, але все ж. Ліки на борту є. Звичайно, мова йде про вузькому спектрі препаратів, але якщо у вас щось болить, стало недобре — сміливо звертайтеся до бортпровіднику. Якщо порізалися або поранилися — просіть стерильний бинт. Якщо ж щось серйозне — відразу повідомляйте команді літака. Про це наш наступний пункт.

Допомога в пошуку лікаря

Якщо вам стало погано, почалися пологи, проблеми з серцем — тут же просіть допомогу. Грати зі своїм здоров’ям на висоті кількох тисяч метрів або соромитися сказати — просто нерозумно. Команда оголосить про вашу проблему по гучномовному зв’язку. Якщо на борту є лікар — його запросять на допомогу.

Звичайно, у випадку серйозної проблеми доведеться садити літак. Буде зроблено все, щоб полегшити ваш стан. До речі, лікаря це теж вигідно. Компанія зазвичай дякує доктора за допомогу — дарує безкоштовний квиток, милі або інші бонуси.

Обмін місцями

При необхідності бортпровідники завжди раді допомогти вирішити питання з місцями. Частіше, все вирішується вже при посадці. Іноді є можливість поміняти не тільки місце, але і клас. Якщо вас з дитиною розсадили в різні кінці літака, не вистачило місця або просто хочете сидіти біля проходу з якоїсь причини — скажіть сміливо.

Вологі серветки

Попросіть вологу серветку. Протерти руки або підлокітник, столик. Та що завгодно, маєте право на вологі серветки, а у команди вони звичайно є.

Алкоголь

За обідом багато компаній пропонують вино або пиво. Але, це ще не все. Дізнайтеся, пропонує авіакомпанія інші напої безкоштовно. При довгому перельоті часто спектр алкоголю набагато ширше. Сміливо запитуйте.

Корисні дрібниці

Дізнайтеся у бортпровідника, які корисні дрібниці є в наявності. Наприклад, навушники або зубна щітка, гребінець? Це може вам знадобитися. Часто можна попросити щось для дитини. Розмальовку і олівці, пазл. Ще газети для вас. Для грудного малюка можете попросити люльку.

Вода

Якщо ви випили всю воду зі своєї пляшки — дайте її провідника. Багато компаній готові безкоштовно принести вам не тільки стаканчик води, а й наповнити вашу пляшку. Сухе повітря — не сама приємна атмосфера, краще не забувати пити достатньо води.

Дякую друзі, що читаєте нас. До зустрічі)


Підпишись на оновлення блогу і отримуй свіжі статті на пошту
Завантаження…
Натискаючи кнопку «Підписатися»,ви даєте
згоду на обробку своїх персональних даних

Сподобалася стаття? Поділися з друзями:

Вам також може бути цікаво


Готовий маршрут по регіонах Італії Емілія-Романья і Ломбардія: від Ріміні до Мілана

Нова функція поділу платежу від AirBnb

Нові правила: як тепер провозити свій багаж і ручну поклажу в літаку з 5 листопада 2017 року