Привіт, друзі. Продовжую розповідь про пляжі Нилавели поблизу міста Трінкомалі. Ми приїхали сюди в сезон мусонів, щоб дізнатися, як виглядає пляж в не сезон, що тут відбувається і чим можна зайнятися. Про пляжах і пам’ятки Трінкомалі ми написали докладну статтю. А сьогодні — пляж Нилавели — фотозвіт і відгук. Про те, як ми зайшли в гості до місцевого жителя.

Місто Трінкомалі. Пляж Нилавели. Північний схід острова Шрі-Ланка.

Більшість пляжів знаходиться на півдні Шрі-Ланки. Дивіться нашу статтю про пляжах Шрі-Ланки тут. На півдні добре розвинена пляжна інфраструктура, веселощі і тусовки.

В Трінкомалі нічого подібного поки що немає. Але туристи є і тут, а багато хто вважають пляжі Нилавели і Уппувели кращими на острові. Що кому подобається.

Ми приїхали в Нилавели в перших числах січня. Засмагати крізь хмари можна купатися страшнувато, але теж можна. Вітер неприємний, дрібні бризки висять в повітрі, але тепло і море теж тепле.

Дорога до моря

А ось так місцевість виглядає влітку:

Дорога до пляжу. Літо

Територія готелю

Колючий дріт замість паркану виглядає дивно, але мабуть рятує зелень на території готелю від корів.

Територія готелю після дощів

Пляж широкий, але безлюдний.

Пляж в не сезон

Човни рибалок, кілька місцевих жителів, які збирають у піску молюсків та корови, відпочиваючі на піску.

Пляж, корови, човни

Навіть храм виглядає осиротіло.

Храм в Нилавели

А коровам, погода схоже подобається.

Юні зебу.

Човни на пляжі

Ми побачили людину людини. Тоді ризикнули і самі залізти у воду. Тому, що безлюдний пляж, залазити в Індійський океан ми побоювалися.

Море в Нилавели грудень—січень

Галя в море

Коли ми вибралися з моря, то побачили йога. Звали його Йогишваран. Він чудово говорить англійською, так що ми зі своїм досить слабким, розуміли не всі. Слово за словом, розговорилися і вирішили скористатися запрошенням — подивитися павичів в лісі і у нього у дворі. Пішли в гості. Твердо вирішили хвилин на 30-40.

Йдемо в гості

Павичі, дійсно, бігали по лісі, гримали, літали й сиділи на деревах. Одним словом, — кури, тільки красиві.

Прийшли в гості.

Двір будинку

Колодязь у дворі

Гараж для тук-туку

А в «гаражі» ось таке поповнення сімейства:

Цуценята

Найсміливіший виповз охороняти будинок.

В будинку живе брат Йогишварана з дружиною і двома дітьми. Будиночок маленький. На підлозі лежаки. Є місце під кухню. Встати в повний ріст не вийде. І це не якийсь особливий будинок. Це традиційні будинки ланкійців — сільських жителів.

Мати і діти біля будинку

Сам Йогишваран жив поруч, біля вогнища, на якому і готував, спав, здається, в гамаку. Замість будинку залишилася частина стіни та дах. Сказав, що під час війни будинок був зруйнований.

Будинок Йогишварана

Багато років на східному узбережжі йшла війна між державними силами Шрі-Ланки і Тиграми звільнення Таміл-Ілама (частина населення острова — таміли протестували проти засилля в уряді сингалів, що призводило до обмеження прав тамілів).

Поруч досить велика скотарська ферма на березі красивого озера.

Захід у дворі на озері

Незважаючи на дану собі обіцянку, ми затрималися в гостях до ночі. Сім’я нагодувала нас смачною кашею з якимись квітами, напоїли місцевим квасом (злегка алкогольних), розповіли, як правильно їсти руками. Це цілий ритуал і дуже серйозний.

Ми дізналися, що туристи бувають різні, і у них в будинку майже місяць жив російський. Взагалі, росіяни тут бувають часто. І вже на що безлюдний пляж, але виявляється є люди, яким не достатньо усамітнення в готелі, вони хочуть екзотики.

Цікаво, що на Шрі-Ланці багато ведуть книгу відгуків. У Йогишварана вона теж є і досить об’ємна. Досить багато відгуків від росіян.

Книга відгуків

Йогишваран — йог і проводить заняття з туристами у високий сезон, а поки бажаючих немає, займається з племінником.

Діти зацікавились нами, але спочатку поглядали здалеку.

Потім вирішили поспілкуватися.

Потім почали позувати.

Потім пішли ладушки.

Ну а закінчився, як завжди ручками:

Забавна історія

Вранці, по дорозі до пляжу ми помітили гнойових жуків-скарабеїв, катающих свої кульки. Бачили ми таке вперше і тому зацікавилися поведінкою священних комах.

Виявилося, що у скарабеїв, все як у людей: є трудяги, а є й такі, хто крав гнойові кульки і швиденько відкочував їх, поки господар не бачить.

У дворі Йогишварана теж жили скарабеї, і ми періодично дивилися, як вони шарудять і копошаться в траві, — вставши на передні ніжки, задніми несуть свій дорогоцінний куля.

Скарабей

Двоє діточок — хлопчик років 5 і дівчинка років 6 помітили, що ми роздивляється щось у траві. Через деякий час вони відійшли в сторону і покликали нас до себе. Ми підійшли. Посміхаючись до вух вони показали нам гнойову купу. Ми подивилися на неї і відійшли.

Тоді вони знайшли для нас ще більшу купу і знову покликали. Нарешті до нас дійшло: це ж діти! Вони звикли до скарабеям і нічого цікавого в них не бачили, а про нас вони подумали, що ми цікавимося купами гною і вирішили зробити приємне, провівши екскурсію по всім найбільшим відкладів коров’ячих фекалій.

Малюємо скаробеев

Тільки після того, як ми намалювали на землі скарабея, діти здогадалися, що нас цікавило. Посміялися всі.

Вже в темряві ми покинули хатинка в джунглях, дали гроші за вечерю і квас і пішли в готель. Чекала дорога в Полоннаруву.

Автовокзал в Трінкомалі

По дорозі з Трінкомалі сфотографували велике озеро.

Не розібралися, що це: водосховищі або ферма морепродуктів, яка є поруч з Трінкомалі. Причому близько. Там можна купити свіжих креветок наприклад. Якщо ви зняли приватний будинок з кухнею, то може бути, є сенс закупитися на фермі.

Ми зупинялися в готелі Шахіра в Нилавели. Про готелі ми написали відгук, там же рекомендації житла в Тринкомале.

На цьому я прощаюся. Підписуйтесь на наш блог і отримуйте нові статті на пошту. До побачення.

З повагою, Алла Сутягіна

Підпишись на оновлення блогу і отримуй свіжі статті на пошту
Завантаження…
Натискаючи кнопку «Підписатися»,ви даєте
згоду на обробку своїх персональних даних

Сподобалася стаття? Поділися з друзями:

Вам також може бути цікаво

Готовий маршрут по регіонах Італії Емілія-Романья і Ломбардія: від Ріміні до Мілана

Відпочинок в Ріміні – чим зайнятися і що спробувати

Нова функція поділу платежу від AirBnb