З 1.01. 2017 року діє новий закон, що стосується сфери туризму. Він регулює відповідальність туроператора перед туристом. А саме, процедуру відшкодування матеріального збитку. У цій статті я розповім про тих випадках, коли туроператор реально не виконав умови, прописані у вашому договорі при купівлі туру.

Поправка стосується статті «Про внесення змін в окремі законодавчі акти РФ у цілях вдосконалення законодавства, що регулює туристичну діяльність». Вона була прийнята і почала діяти недавно, лише з 2016-го року. Якщо пам’ятаєте, ще з 2014 року почалися проблеми — багато вітчизняні туроператори стали оголошувати себе банкрутами. А страждали наші туристи.

Якщо тоді мандрівники залишалися закордоном, або потребували допомоги — вони отримували відмову від компаній-банкрутів. Грубо кажучи, фірми просто відставили сотні своїх клієнтів без підтримки, допомоги, можливості змінити умови турпоїздок і по суті без квитків або можливості їх здати.

Тільки зараз Росспоживнагляд і асоціація «Турпомощь» формують реєстр постраждалих туристів. На сайті «Турпомощи» можна розмістити запит про компенсації, якщо ви потрапили в той самий список «постраждалих».

Розглядатися запити будуть протягом 90 днів з моменту розміщення запиту. Якщо ви отримали позитивне рішення — знадобиться ще 10 днів на аналіз документів, виписок та довідок.

Як результат — споживач отримає грошову компенсацію на свій рахунок в банку. Рішення про те, яка повинна бути компенсація буде прийматися для кожного випадку окремо. Все залежить від обставин відмови туристичної компанії.

З 2017 року відрахування туроператорів для резервного фонду складають від 50 000 до 500 000 рублів.

Але, створюється ще й персональний фонд компаній-операторів. Кошти будуть виплачуватися, як відшкодування для тих туристів, які купили тур, але не поїхали з вини туристичного агентства.

Якщо саме ви постраждали за період з 2014 року, обов’язково подайте заявку на сайт Турпомощи. Прикладіть відповідні документи, листи, виписки, все, що підтверджує невиконання обов’язковості вашого оператора. Сподіваємося, що вам пощастить! Нарешті закон стає на бік постраждалих туристів.


Підпишись на оновлення блогу і отримуй свіжі статті на пошту
Завантаження…
Натискаючи кнопку «Підписатися»,ви даєте
згоду на обробку своїх персональних даних

Сподобалася стаття? Поділися з друзями:

Вам також може бути цікаво


Готовий маршрут по регіонах Італії Емілія-Романья і Ломбардія: від Ріміні до Мілана

Нова функція поділу платежу від AirBnb

Нові правила: як тепер провозити свій багаж і ручну поклажу в літаку з 5 листопада 2017 року